sâmbătă, 5 iunie 2010

Vacanta

S'a asezat prafu pe blogu asta. L'am uitat cu totii, febra sfarsitului de an si arsita caldurii ne'au ocupat tot timpul.

Iata ca numaratoarea a luat in cele din urma sfarsit si vacanta ne'a primit cu bratele deschise pe meleagurile ei. Am mai incheiat un an cu voi, colegii mei, un an greu, cu multe batai de cap, dar in care ne'am distrat cum am putut/stiut noi. A fost un an frumos.. A10a.. voi va dati seama ca mai stam doar doi ani impreuna si apoi se duce la naiba castelul construit de noi? deabia ne obisnuisem cu noi, cu glumele noastre, cu ironiile, cu injuriile, cu toanele, cu tot..

Pana una alta vacanta asta se anunta una cu multa distractie. Sa va bucurati de fiecare secunda de soare si sa imortalizati fiecare moment fericit ca sa avem cu ce ne lauda.

Grija de voi copii! >:d<

rox.

2 comentarii:

  1. vacanta placuta . mwe . :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvantul "vacanta" spune multe,libertate,distractie,voie buna etc,etc...
    Foarte interesant articolul tau,big like!!!

    RăspundețiȘtergere