luni, 19 aprilie 2010

Luni 19.04.2010

Luni.

O noua saptamana magica, care incepe cu testul la chimie! Scuzati absenta de vineri.

Antreprenoriala. Super. Extrem de multi nervi INTINSI LA MAXIM, dar asta nu conteaza. Ora parca a fost cat 7, intrucat Mihalascu era extreme de ocupat sa ne reproseze ceea ce am facut prost in planul de afaceri. Sa spunem ca a trecut, cu multe chinuri prima ora din zi.

Romana. Si-a adus cineva caietul? Ora libera.

Chimie. Ora asteptata de catre toti. Foile pe banca, telefoanele ascunse, incepe testul! Pregatiti spirituali si cu rugaciunile facute, am asteptat-o pe domnisoara Petcu, care era toata un zambet! Si desi am presimtit cu totii ca ne ardem, testul a fost foarte usor. [ fmm eu o sa iau 4 cu noroc si tu zici a a fost super usor pisamas pe tine ? ]

Mate. Diriga nu stiu ce tot aiurea pe acolo, insa cert e ca a inceput sa predea despre Binomul lui Newton. You go, diriga! Ne bucuram ca avem ocazia sa invatam ceva nou si ne concentram foarte tare sa nu adormim. Pe o zi ca asta, toate gandurile ne zboara catre alte subiecte.

Mate (II). Inca o ora de teroare! Cristina, suntem alaturi de tine. Si de tine, Cristi. Si uite asa, trece si cea de-a doua ora, plina de binoame si termini generali si combinari si… hei! Maine avem teza la informatica…ah iar mi-a zburat gandul. NU! Trebuie sa revenim cu mintea la exercitiul de pe tabla. Intr-un final ne da si ea tema si gata! Liber.

Sport.Nu stiu ce sa va zic despre ora, intrucat nu am fost prezenta. Se pare ca prezentii au dat niste norme. Neinteresant.

Azi a inceput o noua saptamana. Pare un chin, dar hei! Partea buna e ca se apropie vacanta. Fetele, nu uitati, vara asta se poarta culorile pastelate, mai ales culoarea liliacului. Nu trebuie sa va lipseasca accesoriile metalizate. Baieti, sa nu credeti ca v-am uitat. Se porta culorile neutre ca maro, verde, masliniu, gri, precum si negrul. Anul acesta se poarta la barbati carourile. FARA PREA MUTLE ACCESORII! Va pup, stiti ca va iubesc! Poke.

Un comentariu:

  1. [ fmm eu o sa iau 4 cu noroc si tu zici a a fost super usor pisamas pe tine ? ]
    completarea lui riciu:)))

    RăspundețiȘtergere